Monday, March 5, 2012

TERKINI - Nik Aziz Ditegur Ustaz Azizan Agar Jangan Masuk Campur Urusan Kerajaan PAS Kedah


Monday, March 5, 2012

TERKINI - Nik Aziz Ditegur Ustaz Azizan Agar Jangan Masuk Campur Urusan Kerajaan PAS Kedah

Sumber : Papagomo



Maklumat terkini yang baru diterima mengenai kemelut yang melanda kerajaan PAS Kedah:

MB Kedah Ustaz Azizan telah menegur Nik Aziz MB Kelantan agar usah mencampuri urusan dalaman PAS Kedah waktu ini. Malah Azizan mensarankan agar Nik Aziz menyelesaikan masaalah kepimpinan dalam PAS yang sedang berebut untuk menggantikannya sebagai MB Kelantan selepas PRU 13 nanti.

Untuk makluman semua sebelum ini jika terdapat sebarang isu berhubung PAS baik perringkat tertinggi mahupun ahli bawahan Nik Aziz sering mencampuri urusan dengan mengeluarkan arahan yang adakalanya mengundang perasaan kurang senang ahli PAS yang lain.

Sebab itu dalam kemelut PAS Kedah Nik Aziz bertindak mendiamkan diri kerana sudah ditegur olah Mb Azizan agar tidak mencampuri urusan dalaman PAS Kedah.

Syabas Ustaz Azizan yang punyai pemikiran matang dengan tidak menjadi budak suruhan Nik Aziz. Azizan baru sepenggal menjadi MB Kedah walaupun tidak ada pembangunan yang dilaksanakan. Namun jika rekod prestasi diambil kira Mb Kedah Ustaz Azizan lebih berjaya dari Nik Aziz yang menjadi MB Kelantan selama 20 tahun tampa sebarang pembangunan dan kejayaan.

Buat Nik Aziz dan team Edrogan usahlah mencampuri urusan dalaman PAS Kedah. Biar PAS Kedah ikut acuan mereka sendiri dan campur tangan luar tidak diperlukan.


Psssttt.... Malu Nik Aziz bila Azizan tegur hahaha.....

Total Pageviews