Tuesday, February 7, 2012

Konsert Avril Lavigne Live Di Malaysia Februari Ini


“Valentine’s Day is Officially Postponed to 18 February!” Peminat pop rock kini boleh melepaskan kerinduan terhadap kekasih anda, Avril Lavigne yang akan membuat persembahan secara Live di Stadium Merdeka pada 18 Februari 2012 bermula jam 8:30pm.
Istimewa sekali, siri jelajah Avril Lavigne Black Star Concert Live In Malaysia ini dipersembahkan oleh Tune Talk dan dibawa khas kepada anda oleh JS Concert Productions. Siri Black Star tour ini turut menjejak kaki di negara Asia, Amerika dan Eropah.
Ketua Pengarah Eksekutif TuneTalk, Jason Lo berkata “Kami amat berbangga kerana dapat mempersembahkan Avril Lavigne secara Live di Malaysia! Kami sering mendengar pandangan peminat muzik tempatan yang inginkan pengalaman menonton persembahan daripada penghibur bertaraf dunia. Tambahan lagi, sebagai syarikat telekomunikasi, kami ingin menawarkan kelainan kepada semua pasangan kekasih yang menyambut hari Valentine. Drop the cliché roses and chocolates and have a good time rocking instead!”
Tiket Avril Lavigne Black Star Concert Live In Malaysia boleh dibeli melalui lokasi berikut :
  • Pengedar Tune Talk terpilih
  • Rock Corner (KLCC, Subang Parade, The Gardens, Mid valley Megamall, The Curve)
  • Victoria Music Centre
  • The Guitar Store Outlets
Harga tiket bermula dengan RM298 (Tune Talk Zone); RM198 (Rock Zone) dan RM98 (Regular), kini boleh dibeli secara online di www.ticketpro.com.my.
Bagi yang inginkan tiket secara percuma, anda boleh log masuk ke laman Facebook www.facebook.com/tunetalkuntuk keterangan lanjut.

Total Pageviews