Wednesday, February 8, 2012

Foto: Hero Vanilla Coklat, Aiman Hakim Ridza Sudah Punya Kekasih?


Sudahlah kacak, tinggi pula orangnya. OHBULAN! pasti kini ramai yang mengidamkan kekasih seperti Aiman Hakim Ridza kan?
Kepada yang tak tahu, Aiman adalah hero dalam drama bersiri bertajuk Vanilla Coklat dan digandingkan bersama Izara Aishah pada setiap malam Selasa. Mungkin sebelum ini ramai wanita yang mengidamkan teman lelaki seperti Seth Tan, tapi kali ini watak yang dibawa oleh Aiman Hakim sebagai Amir dalam drama Vanilla Coklat pula semakin memikat para wanita diluar sana.
Namun bukan itu yang ingin kami kongsikan, tapi sekeping foto gambar mesra Aiman Hakim Ridza bersama seorang wanita yang dipercayai adalah kekasihnya. Menurut sebuah blog hiburan tempatan, wanita di sebelah Aiman ini adalah kekasihnya sejak dari zaman persekolahan lagi. Kalau betul begitu, baguslah. Jangan pula sudah masuk industri hiburan, terus lupa diri.
Untuk pengetahuan anda, Aiman Hakim Ridza sebenarnya adalah bekas peserta Mentor 5 dan protege kepada Rahim Maarof. Sebagai bekas peserta program realiti, ini adalah drama pertama Aiman dan OHBULAN! pasti ia akan melonjakkan namanya walaupun dia masih kekok sedikit ketika berlakon.

Total Pageviews