Wednesday, April 13, 2011

ADAKAN INI JAM ANWAR?Benarkah Jam Tangan Omega Milik Anwar Ibrahim Yang Hilang Hadiah Dari Kerabat Saudi?



Benarkah Jam Tangan Omega Milik Anwar Ibrahim Yang Hilang Hadiah Dari Kerabat Saudi?



Penulis mendapat maklumat daripada sumber dalaman PKR yang amat rapat dengan keluarda Anwar Ibrahim memberitahu bahawa jam Omega milik Anwar Ibrahim yang didakwa oleh Dato' Eskay Shazryl Abdullah, seorang daripada tiga trio Dato T, yang dicuri oleh pelacur Cina ketika Anwar Ibrahim melanggani pelacur berkenaan, sebenarnya adalah hadiah daripada kerabat di raja kerajaan Arab Saudi.

Dr Wan Azizah semalam menafikan kehilangan jam berkenaan dan mendakwa jam berkenaan masih berada di dalam simpanannya. Walau bagaimanapun, beliau gagal untuk menunjukkan jam tersebut kepada pemberita dan wartawan yang hadir di dalam sidang media yang diadakan di rumahnya di Segambut.

Menurut sumber penulis lagi, jam berkenaan telah diukir (engrave) di belakangnya dengan nama Anwar Ibrahim serta mempunyai ukiran lambang rasmi Kerajaan Arab Saudi dan jam ini menjadi antara barang kesayangan Anwar Ibrahim.

Hanya pihak polis sahaja yang dapat mengesahkan perkara ini kerana dakwa Dato' Eskay, jam tersebut telah diserahkan kepada pihak polis sebagai bahan bukti. Jangan lupa, selain daripada keunikan jam tangan Omega tersebut seperti yang disebutkan di atas, DNA Anwar Ibrahim juga pasti dapat dikesan pada jam berkenaan. Oleh itu amat sukar bagi Dr Wan Azizah dan keluarga hendak menggantikan jam tangan Omega tersebut waima mencarinya di sepanjang jalan Petaling atau kedai-kedai jam terkemuka.

Penulis ingin mengucapkan selamat bertanding buat semua yang dicalonkan dan mencalonkan diri untuk bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri Sarawak. Penulis sendiri akan menumpukan tugasan di Parlimen Miri di mana 3 DUN akan dipertandingkan iaitu N63 Piasau - Datuk Patinggi Tan Sri George Chan Hong Nam, N64 Punjut - Andy Chia dan N65 Senadin - Datuk Lee Kim Shin. Akhir sekali, buat Rakyat Sarawak, ingatlah pesanan yang pernah disampaikan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang, 



B

Total Pageviews