Wednesday, March 2, 2011

Liyana Jasmay Gagal Exam di Sunway University College


Nuffnang Ads
Liyana Jasmay Gagal Exam di Sunway University College!
One of Seni Persembahan dan Media Sunway student at Sunway University College. Petaling Jaya told, Liyana Jasmay fails her exam.
Liyana Jasmay who was born on March 28, 1988 was supposed to attend the convocation at the college this year. However, Liyana Jasmay dreams disappointed because she must re-sit for two exam subjects Suntingan Filem and Sejarah Teater
”Tidak malu cakap, ini semua salah diri sendiri. Kehadiran saya dalam kelas mengambil markah sebanyak 50 peratus manakala selebihnya berdasarkan pemarkahan ujian teori dan praktikal.” kata Liyana Jasmay.
“Dengan jadual lakonan padat dan komitmen lain, saya terpaksaponteng kelas dan tertinggal kuliah penting. Maka, tidak mengejutkan kalau saya gagal dalam peperiksaan semester lepas.” tambah Liyana Jasmay lagi.
“Bulan Mac hingga Julai ini, saya akan buat projek teater semester akhir. Harap semua berjalan lancar selepas ini. Saya tidak sabar menamatkan pengajian pada 2011 nanti,” jelas Liyana Jasmay.
New York, Los Angeles or Australia will be a destination for Liyana Jasmay to gain knowledge as versatile Malaysia celebrity.
“Saya harap dapat menjalani kursus intensif selama dua minggu atau paling lama 12 minggu di negara orang. Sudah lama saya simpan cita-cita ini,” Liyana Jasmay said and she also will have third single titled Penyelamat Cinta composition with Liyana Jasmay and Aizat.
Popularity: 32% [?]

Total Pageviews